26.2 20:00ч
Благоевград
РЕЖИСЬОР  
 DREW CHRISTIE
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    САЩ       година    2014      времетраене    4мин
жанр    Документален       технология    Анимация      тема   
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
Стела Михайлова
публикувано на 24 Декември 2014
Т ази анимация, нарисувана с молив от Drew Christie, е част от раздела Op-Doc (Opinion documentary) - подсекция в онлайн изданието на New York Times за къси документални филми, продуцирани от независими кинаджии и артисти.

Фитилът на сюжета се запалва при обикновено посещение на кино салон - всеки филм е продължение на друг или преработка на вече правена лента.... Както в съвременната литература вече няма плагиатство, а има „културни аналогии”, така и във визуалните изкуства сякаш всичко е вече видяно.

Идеята на филма е представена чрез безумно наситения с информация разговор между продавач на билети за кино, затворен в кабинка, и любознателен клиент. Изкуството, оперирано от креативност, разпалва все повече диалога между двамата герои. Илюстраторът се е опитал да нарисува тези два образа така, че да напомнят за Андрей Тарковски и Сергей Айзенщайн - легендарните руски режисьори, дали на зрителите от цял свят филми съответно като “Жертвоприношение” и “Броненосецът Потьомкин”. Велики класици, макар и с напълно полярни виждания за изразните средства и въобще за правенето на кино.

Рисуваните картини се сменят почти толкова бързо, колкото тече мисълта на русия симпатяга зад стъклото, който дори не успява да продаде билет за кино на разстроения (вече) клиент. Аниматорът Christie разказва, че е подбрал добре познати картини и снимки, безброй рисунки, и ги прекопирал с цел да подчертае със своя начин на работа именно липсата на оригиналност и наличието преди всичко на културни препратки в съвременното изкуство. Документалният елемент на тази анимация се съдържа в съвсем непринудения  начин, по който са представени сложни философски идеи.

За да завърша и да ви оставя да се потопите във филма, ще цитирам самия режисьор: “Надявам се тази лента да е абсолютно лишена от оригиналност по изключителен начин или дори да бъде оригинално неоригинална.

Може би ще се наложи да върнете поне 2 пъти филма, за да сте сигурни, че сте чули и разбрали всички препратки. Приятно гледане!
#allergy #originality #christie #drew #алергия #оригиналност #new #york #times #op-doc #sundance #festival #tarkovski #eisenstain

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
партньори
e-svilengrad.com
PR notes


TV Darts
PR notes


р. Велико Търново 98FM
PR notes


Actualno.com
PR notes


Под Mоста
PR notes


Plovdiv Time
PR notes


Go Guide
PR notes


радио Новините СЕГА, 105.6
PR notes


Zoya
PR notes


Stenata
PR notes


Time Heroes
PR notes


No Blink
PR notes


CinePromo
PR notes


Dream Team Events
PR notes


Неконформистка Алтернатива
PR notes


печатница Ploter.BG
PR notes


Социалната чайна Варна
Coffee&Gallery Cu29 Пловдив
Клуб на пътешественика София
При Мер Свиленград
Коуъркинг Хъб-а Самоков
Кино Влайкова София
Абордаж София
Беглика фестивал Беглика Фест
TAM club Велико Търново
Stage Bar Благоевград
Къщата на Архитекта Стара Загора
Лятно кино в квартала Варна
Капана фест Пловдив
ИЗПРАТИ ФИЛМ ЕКИП НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НАС ПРЕСЦЕНТЪР КОНТАКТ
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управлява от сдружение Кинематограф Медия
създаден в България
уебсайт, изграден от uli.space

някои права запазени В© 2012-2018