23.7 21:00ч
“р€вна
–≈∆»—№ќ–  
 DREW CHRISTIE
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    —јў       година    2014      времетраене    4мин
жанр    ƒокументален       технологи€    јнимаци€      тема   
запишете се за регул€рни e-mail извести€
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



н€ма да предаваме ваши€т e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
—тела ћихайлова
публикувано на 24 ƒекември 2014
ази анимаци€, нарисувана с молив от Drew Christie, е част от раздела Op-Doc (Opinion documentary) - подсекци€ в онлайн изданието на New York Times за къси документални филми, продуцирани от независими кинаджии и артисти.

‘итилът на сюжета се запалва при обикновено посещение на кино салон - всеки филм е продължение на друг или преработка на вече правена лента....  акто в съвременната литература вече н€ма плагиатство, а има „културни аналогии”, така и във визуалните изкуства с€каш всичко е вече вид€но.

»де€та на филма е представена чрез безумно наситени€ с информаци€ разговор между продавач на билети за кино, затворен в кабинка, и любознателен клиент. »зкуството, оперирано от креативност, разпалва все повече диалога между двамата герои. »люстраторът се е опитал да нарисува тези два образа така, че да напомн€т за јндрей “арковски и —ергей јйзенщайн - легендарните руски режисьори, дали на зрителите от ц€л св€т филми съответно като “∆ертвоприношение” и “Ѕроненосецът ѕотьомкин”. ¬елики класици, макар и с напълно пол€рни виждани€ за изразните средства и въобще за правенето на кино.

–исуваните картини се смен€т почти толкова бързо, колкото тече мисълта на руси€ симпат€га зад стъклото, който дори не усп€ва да продаде билет за кино на разстроени€ (вече) клиент. јниматорът Christie разказва, че е подбрал добре познати картини и снимки, безброй рисунки, и ги прекопирал с цел да подчертае със сво€ начин на работа именно липсата на оригиналност и наличието преди всичко на културни препратки в съвременното изкуство. ƒокументални€т елемент на тази анимаци€ се съдържа в съвсем непринудени€  начин, по който са представени сложни философски идеи.

«а да завърша и да ви остав€ да се потопите във филма, ще цитирам сами€ режисьор: “Ќад€вам се тази лента да е абсолютно лишена от оригиналност по изключителен начин или дори да бъде оригинално неоригинална.

ћоже би ще се наложи да върнете поне 2 пъти филма, за да сте сигурни, че сте чули и разбрали всички препратки. ѕри€тно гледане!
#allergy #originality #christie #drew #алерги€ #оригиналност #new #york #times #op-doc #sundance #festival #tarkovski #eisenstain

запишете се за регул€рни e-mail извести€
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



н€ма да предаваме ваши€т e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
с подкрепата на
»«ѕ–ј“» ‘»Ћћ ≈ »ѕ  ќ» —ћ≈ Ќ»≈? ѕ–≈—÷≈Ќ“Џ– —“ј“»—“» »  ќЌ“ј “
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управл€ва от сдружение  инематограф ћеди€
създаден в Ѕългари€
уебсайт, изграден от uli.space

н€кои права запазени ¬© 2012-2018