Justin Tagg
Представи си, че си герой в компютърна игра и един ден се осъзнаваш – поглеждаш себе си и виждаш ръцете и краката си, перфектно възпроизведени, и се питаш „откъде съм дошъл”. Би могъл да търсиш вечно и да проследиш цялото си съществуване до всеки пиксел. Но никога не би намерил екрана. Знам, че това звучи лишено от надежда. Но само ако вярваш, че ти СИ пиксела.
published by Ivaylo Donchev on 14/11/2015 in  interviews
Danny Madden
Важно е да продължаваме да излизаме от установените граници на разказа. Ще бъде сбъдната мечта, ако е възможно експерименталното кино да влезе в мащабния свят на блокбъстърите. Филми като първата част на Матрицата са истинска иновация, силно послание и адски забавно преживяване. Само ако Холивуд ни предоставяше повече от тези оригинални филми (изключвайки продълженията на филма)...
published by Yulian Spasov on 01/04/2015 in  interviews
Николай Бекярски
Материалният свят, в които живеем, ни залива постоянно с фалшиви идеали и ценности. Телевизията ни насажда изкривени представи, хората вече не искат да бъдат себе си, а образите от екрана, напудрени и изкуствени. Връзката между филма ми и хората на изкуството може би е тази, че те, както и Попришчин са изправени на ръба. Притиснати от битовизми все повече се отдалечават от призванието си и идеалите си.
published by Янчо Михайлов on 07/12/2014 in  interviews
Димитър Петров
Димитър Петров, или просто Митко, както се запознава с хората, има спокойно и уверено излъчване – две изключително важни качества за амбициозния проект, с който се е захванал. Става въпрос за „Златната ябълка“ - анимационен сериал, в който ще оживеят змейове, самодиви, горски духове, магически чанове, кукери... и още куп елементи от Балканските фолклор и легенди.
published by Елена Рапонджиева on 02/12/2014 in  interviews
Вал Тодоров
Както казах по-рано, аз не вярвам в „очевидните” неща. Всъщност общата тема на филма е именно „нещата не са това, което изглеждат”. Контражур е фотографски термин, който означава „срещу светлината”. Но когато снимаш срещу светлината, чертите на лицето на човека пред обектива изчезват. Идентичността се разтваря в силната задна светлина и може да бъде подменена с нещо друго. Снимането в контражур е отваряне на опасната врата към лъжата и манипулацията.
published by Янчо Михайлов on 23/11/2014 in  interviews
Вилма Карталска
Има нещо, на което като човек на изкуството много държа, творецът трябва да бъде будител, а не самозабравил се псевдоартист, откъснат от народа, нравите и битието му във високата си кула. Това много ми прилича на Дафи Дък, който се пече във фурната и се полива със собствен сос в тавата, но пък пее с пълно гърло, защото не осъзнава какво му се случва. Нашата нелека задача днес е да предадем важните идеи и идеали на един обезверен народ, но на неговия език, за да ни разбере, да ни повярва и да тръгне след нас, това не става с арт-изцепки (празните киносалони го доказват), защото хората не се идентифицират с тях.
published by Yulian Spasov on 06/11/2014 in  interviews
Павел Г. Веснаков
Проблемът според мен е, че когато хората нямат пари за храна и ток, образованието и културата са последните неща, които ги интересуват. За да прочетеш някоя книга, трябва да отделиш време, за да гледаш филм също... това няма как да стане, когато цялото ти ежедневие е заето с мисълта за оцеляването. А за системата... системата се променя с кръв. Няма друг начин.
published by Yulian Spasov on 25/10/2014 in  interviews
Марина Шахризад
Като дете израстнах в Либия. Завърших образованието си в България и след това започнах да пътувам. Не го правя просто заради пътуването. Правя го с ясното съзнание, че ще прекарам дълго време на дадено място. Някакъв адреналин. Смяна на страницата, на историята. Турция, Иран, Египет, Русия , Кипър. Днес съм в Дания. За утре все още не знам.
published by Angel Ivanov on 24/10/2014 in  interviews
Яна Титова
Много ми хареса да режисирам! Толкова е вълнуващо ти да създаваш историята и да я композираш! Като дойде времето аз да застана пред камерата направо не ми се искаше, толкова ми беше приятно зад нея! Но когато съм ангажирана към проект само като актриса мисля си за моите неща, сцените които предстоят и момента на стъпването на снимачната площадка е много специален за мен! Спомням си всичките ми първи сцени от филмите в които съм снимала! Страхотен адреналин!
published by Yulian Spasov on 13/05/2014 in  interviews
◄       1      2       ►
ПРЕСЦЕНТЪР ЗА ПРОЕКТА НАШИЯТ ЕКИП ИЗПРАТИ ФИЛМ ОТВОРЕНИ ПОЗИЦИИ КОНТАКТ С НАС


project lead by Kinematograf Media Foundation
with love from Sofia, Bulgaria

site engineered by uli.space
some rights reserved © 2012-2017