17.8 20:30ч
Варна
Яна Титова
Много ми хареса да режисирам! Толкова е вълнуващо ти да създаваш историята и да я композираш! Като дойде времето аз да застана пред камерата направо не ми се искаше, толкова ми беше приятно зад нея! Но когато съм ангажирана към проект само като актриса мисля си за моите неща, сцените които предстоят и момента на стъпването на снимачната площадка е много специален за мен! Спомням си всичките ми първи сцени от филмите в които съм снимала! Страхотен адреналин!
published by Yulian Spasov on 13/05/2014 in  interviews
Борис Байков
За колкото и тежък сюжет да става дума на мен винаги ще ми е по-интересно да го направя по-скоро „зрителски“, отколкото „авторски“, в този смисъл, в който зрителското е всичко от Холивуд през 70те (Скорсезе, Де Палма, Копола, Фридкин, Пакула) до Содербърг, Иньяриту, Полански и Сам Мендес. Авторското пък е там където са Апичатпонг, Сокуров и Бела Тар. Колкото и да живея в Русия, Тарковски и адептите му така и не можах да ги заобичам. За мен „Дзифт“ и „Източни пиеси“ си остават най-добрите български филми за последните х години.
published by Yulian Spasov on 16/04/2014 in  interviews
Втори семинар се проведе в ЮЗУ Благоевград
Дойде време да разкажем за изминалия семинар в ЮЗУ Благоевград. Провелата се на 24ти март среща със студенти от катедрата по „Театрално, телевизионно и филмово изкуство“, беше втората подред и вече смело можем да заявим следното: Надежда за българското кино има. А ръцете, в които ще попадне то, ще са ръце на амбициозни, интелигентни и самоуверени специалисти, конкурентноспособни в света.
published by Боряна Райчева on 11/04/2014 in  events
Антон Коломеец
Киното е единственият възможен за мен език, чрез който общувам с останалия свят. В мен се случва толкова много, чувствам неща, които не могат да бъдат предадени чрез думи. Всичко това мога да споделя чрез езика на киното. Ние можем да общуваме, да говорим, да пием по нещо, дори можем да правим любов, да започнем връзка. Но вие така или иначе няма да ме познавате. Ако гледарте филма ми, ще можете да ме разберете много по-добре, отколкото ако лежим без дрехи и се целуваме.
published by Yulian Spasov on 19/03/2014 in  interviews
Късото кино и музиката
Киното е изкуството, което комбинира в себе си по неповторим начин музика и картина, превръщайки го в най-въздействащата и богата на съдържание форма на изразяване на идеи, емоции, истории, естетика и изкуство. В тази статия ще ви запознаем с някои забележителни, заради своята музикалност, филми от късото кино, ще отговорим защо музиката е толкова важна за филма, а за младите режисьори ще обърнем внимание върху някои особености при избора на музика за своите филми.
published by Боряна Райчева on 03/03/2014 in  insights
Късото кино като феномен @ Благоевград, 18.03
Дали естественото развитие на проекта ни изискваше в един момент да слезем от LIVE сцената и да реализираме нещо по-различно, дали вътрешното желание да споделяме опита и информацията, които събрахме за година и половина, дали възможността да се запознаем с бъдещите умове на родното ни кино. Всъщност, съвкупността от всичко това ни вдъхнови да организираме първия ни семинар за късометражно кино в Югозападния университет в Благоевград. На него представихме две основни теми, прожектирахме късометражни филми, анализирахме ги, и установихме качествен контакт със студентите от факултета по изкуства, катедра Кино и телевизия.
published by Yulian Spasov on 20/02/2014 in  events
Viral? Думичката на 21 век. Вълшебство или статистика?
С превръщането на видеото в основен способ за обмен на информация в интернет, все повече хора, били те професионалисти или любители, се насочват към създаването на кратки клипове, които да разпространяват в мрежата. Естествената цел на всеки е, това, което е направил да стигне до колкото се може повече хора. Има ли закономерност или е чиста случайност viral-изирането на един къс филм?
published by Янчо Михайлов on 12/02/2014 in  how-to
Късият филм... Откъде да започнем преди да започнем?
Ако напишете в интернет как да финансирате късометражен филм в повечето случаи ще попаднете на "how to finance" за пълнометражен филм. За някои това може да е едно и също, но в реалността практиката е по-различна. С тази статия не обобщаваме изобщо как се създава късия филм, но ще ви посочим няколко основни начина, които значително ще ви улеснят в намирането на средства и организацията за един къс филм.
published by on 11/01/2014 in  how-to
Нешка Караджинска
Деян Енев за мен е магнетичен автор - задълбочен и чувствителен, но някак неуловим, трябва да се настроиш по определен начин, за да затрептиш на неговите честоти. Тогава става магия и започваш да разбираш необикновени неща. Когато прочетох Заложна къща - разказ не по-дълъг от страница и 10-тина реда - бях разтърсена... Ако сте чели разказа, вероятно знаете колко голяма и на практика неразрешима е загатката - какво всъщност се е случило с двамата герои. Този въпрос не ме оставяше на мира.
published by Yulian Spasov on 14/12/2013 in  interviews
◄       1      2      3      4      5       ►
партньори
радио Новините СЕГА, 105.6
PR notes


печатница Ploter.BG
PR notes


Go Guide
PR notes


Plovdiv Time
PR notes


Неконформистка Алтернатива
PR notes


9 ФЕГ
PR notes


Dream Team Events
PR notes


Под Моста
PR notes


CinePromo
PR notes


No Blink
PR notes


Nuts Delivery
PR notes


Art College
PR notes


Time Heroes
PR notes


Социалната чайна Варна
Coffee&Gallery Cu29 Пловдив
Клуб на пътешественика София
При Мер Свиленград
Коуъркинг Хъб-а Самоков
Кино Влайкова София
Абордаж София
Беглика фестивал Беглика Фест
TAM Велико Търново
Stage Bar Благоевград
Къщата на Архитекта Стара Загора
Лятно кино в квартала Варна
ИЗПРАТИ ФИЛМ ЕКИП НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НАС ПРЕСЦЕНТЪР КОНТАКТ
English

проекта се управлява от сдружение Кинематограф Медия
създаден в България
уебсайт, изграден от uli.space

някои права запазени © 2012-2018