19.9 19:19ч
—офи€
 инематограф TALK.
—лед броени дни е първи€т ни  инематограф TALK. ≈лате да излезем от повърхностната реалност, ко€то масови€т медиен stream ни внушава и да навлезем в дълбочина в две теми, провокирани от конкретни къси филми, които ще покажем. ѕерспективи пред българското кино и еволюци€та на социалните мрежи. ∆юстин “омс, ƒрагомир —имеонов,  остадин Ѕонев и ¬ал “одоров са специалните ни гости! ¬ход свободен, 22.11 16:00ч. Studio5
публикувано от Ѕор€на –айчева на 20/11/2014 в  —ъбити€
¬илма  арталска
»ма нещо, на което като човек на изкуството много държа, творецът тр€бва да бъде будител, а не самозабравил се псевдоартист, откъснат от народа, нравите и битието му във високата си кула. “ова много ми прилича на ƒафи ƒък, който се пече във фурната и се полива със собствен сос в тавата, но пък пее с пълно гърло, защото не осъзнава какво му се случва. Ќашата нелека задача днес е да предадем важните идеи и идеали на един обезверен народ, но на негови€ език, за да ни разбере, да ни пов€рва и да тръгне след нас, това не става с арт-изцепки (празните киносалони го доказват), защото хората не се идентифицират с т€х.
публикувано от ёли€н —пасов на 06/11/2014 в  »нтервюта
ѕавел √. ¬еснаков
ѕроблемът според мен е, че когато хората н€мат пари за храна и ток, образованието и културата са последните неща, които ги интересуват. «а да прочетеш н€ко€ книга, тр€бва да отделиш време, за да гледаш филм също... това н€ма как да стане, когато ц€лото ти ежедневие е заето с мисълта за оцел€ването. ј за системата... системата се промен€ с кръв. Ќ€ма друг начин.
публикувано от ёли€н —пасов на 25/10/2014 в  »нтервюта
ћарина Ўахризад
 ато дете израстнах в Ћиби€. «авърших образованието си в Ѕългари€ и след това започнах да пътувам. Ќе го прав€ просто заради пътуването. ѕрав€ го с €сното съзнание, че ще прекарам дълго време на дадено м€сто. Ќ€какъв адреналин. —м€на на страницата, на истори€та. “урци€, »ран, ≈гипет, –уси€ ,  ипър. ƒнес съм в ƒани€. «а утре все още не знам.
публикувано от јнгел »ванов на 24/10/2014 в  »нтервюта
ƒа разрушим четвъртата стена!
 иното е най-комерсиалното изкуство. “о представ€ реалност, ко€то е твърде близка до нашата и все пак Ц имагинерна. „етвъртата стена - границата, определена от екрана, ко€то ни раздел€ от въображаемото, става все по-пропусклива. —пособността на геро€ да прескочи традиционните рамки и да погледне извън сво€ собствен св€т дава на киното възможността да изгради един нов живот Ц по средата на две реалности.
публикувано от Ѕор€на –айчева на 17/10/2014 в  ¬ дълбочина...
виктори€.
≈дна от най-разтърсващите лични истории за 2014г. тръгва по кината след броени дни, превръщайки се успоредно в повод да се преосмисли начинът, по който българското кино се реализира в услови€та на прекъсната комуникаци€ между старите и младите поколени€.  о€ е ¬иктори€, какво ни (по)казва и защо?
публикувано от ёли€н —пасов на 09/09/2014 в  ‘илми
IV издание на фестивала Д¬ ќбективаФ
Ѕ€ха раздадени наградите на ≤V фестивал за късометражно кино Д¬ обективаФ, който се организира от Д√ръндж меди€Ф с подкрепата на община јсеновград. ѕред препълнената със зрители зала в —тари€ съвет б€ха прожектирани 13 игрални късометражни филма от различни жанрове на дипломирани режисьори, студенти и любители непрофесионалисти, които участваха в конкурсната програма.
публикувано от ёли€н —пасов на 13/05/2014 в  ‘естивали
яна “итова
ћного ми хареса да режисирам! “олкова е вълнуващо ти да създаваш истори€та и да € композираш!  ато дойде времето аз да застана пред камерата направо не ми се искаше, толкова ми беше при€тно зад не€! Ќо когато съм ангажирана към проект само като актриса мисл€ си за моите неща, сцените които предсто€т и момента на стъпването на снимачната площадка е много специален за мен! —помн€м си всичките ми първи сцени от филмите в които съм снимала! —трахотен адреналин!
публикувано от ёли€н —пасов на 13/05/2014 в  »нтервюта
Ѕорис Ѕайков
«а колкото и тежък сюжет да става дума на мен винаги ще ми е по-интересно да го направ€ по-скоро ДзрителскиУ, отколкото ДавторскиУ, в този смисъл, в който зрителското е всичко от ’оливуд през 70те (—корсезе, ƒе ѕалма,  опола, ‘ридкин, ѕакула) до —одербърг, »нь€риту, ѕолански и —ам ћендес. јвторското пък е там където са јпичатпонг, —окуров и Ѕела “ар.  олкото и да живе€ в –уси€, “арковски и адептите му така и не можах да ги заобичам. «а мен ДƒзифтУ и Д»зточни пиесиУ си остават най-добрите български филми за последните х години.
публикувано от ёли€н —пасов на 16/04/2014 в  »нтервюта
◄       1      2      3      4      5       ►
с подкрепата на
»«ѕ–ј“» ‘»Ћћ ≈ »ѕ  ќ» —ћ≈ Ќ»≈? ѕ–≈—÷≈Ќ“Џ– —“ј“»—“» »  ќЌ“ј “
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управл€ва от сдружение  инематограф ћеди€
създаден в Ѕългари€
уебсайт, изграден от uli.space

н€кои права запазени ¬© 2012-2018