10.7 20:30ч
Пловдив
режисьор  
продуцент  
сценарист  
 Nacho Gayan
 Agosto
 Charles Bukowski
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    Испания       година    2013      времетраене    2мин
жанр    Реклама       технология    Игрално кино      тема    Вдъхновение
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
Светлана Тодорова
публикувано на 28 Март 2018
Р екламата е 100% психология. Продаването е прелъстяване. Това са добре познати, азбучни истини на маркетинга. Освен това, за всички ни е добре известно, че най-добрият начин да прелъстиш, е като изкушиш въображението и задействаш фантазията на човека.

Добрите рекламни агенции успешно използват тези прости психологически принципи. Целта, разбира се, е да се вмъкнат в подсъзнанието, да се заиграят с най-силните желания, да подръпнат струните на най-тайните слабости човешки. И резултатите често са много добри. Защото вместо примитивно да натрапват и пробутват конкретната стока, те всъщност представят един начин на живот и мислене, от който да ти се прииска да бъдеш част.

Рекламата на Dewar‘s е точно такъв пример. Тя ни подтиква да изберем съществуване, което да ни превърне от обикновени, с нищо незабележими създания в удовлетворени, уверени в себе си, смислени хора. Да живеем истински, пълноценно и на максимални обороти, а не просто жалко да съществуваме. Да бъдем себе си - такива, каквито искаме, не, по-скоро се нуждаем да бъдем.
Универсалността на това послание ни се внушава чрез бързата смяна на героите, местата и заниманията. Независимо дали си автомобилен състезател, или инвестиционен банкер, или музикант, или какъвто и да било друг - това е единственият смислен избор. С каквото и да се занимаваш, то трябва да е нещото, което те изгаря отвътре, не ти дава покой, нито пък избор, то трябва да е всъщност единствената ти възможност да опазиш разума си. Иначе не си струва. Това е единственият начин. Няма друг и никога не е имало!

Заснета добре, но доста познато и очаквано, рекламата е като мотивационно филмче, надъхващо и окриляващо. Тя дължи огромната част от внушението си на изключителните думи - силни и красиви - на Чарлз Буковски от стихотворението Значи искаш да бъдеш писател". Думи, които действително могат да се отнесат към всяка дейност, към всеки живот, към всеки човек.

И да се приземим накрая с реалистичното - какъвто и да изберете да бъдете, Dewar's са винаги насреща за празнуване или утеха. Наздраве!
#реклама #Чарлз #Буковски #уиски #вдъхновение #advert #advertising #ad #Charles #Bukowski #whiskey #Scotch #inspiration #dewars

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
с подкрепата на
ИЗПРАТИ ФИЛМ ЕКИП КОИ СМЕ НИЕ? ПРЕСЦЕНТЪР СТАТИСТИКИ КОНТАКТ
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управлява от сдружение Кинематограф Медия
създаден в България
уебсайт, изграден от uli.space

някои права запазени В© 2012-2018