27.4 18:00ч
Свиленград
режисьор  
продуцент  
сценарист  
 Nacho Gayan
 Agosto
 Charles Bukowski
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google


Испания     •     2013     •     2мин
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
жанр
Реклама
технология
Игрално кино
тема
Вдъхновение
автор
Светлана Тодорова
публикувано на 28 Март 2018
Р екламата е 100% психология. Продаването е прелъстяване. Това са добре познати, азбучни истини на маркетинга. Освен това, за всички ни е добре известно, че най-добрият начин да прелъстиш, е като изкушиш въображението и задействаш фантазията на човека.

Добрите рекламни агенции успешно използват тези прости психологически принципи. Целта, разбира се, е да се вмъкнат в подсъзнанието, да се заиграят с най-силните желания, да подръпнат струните на най-тайните слабости човешки. И резултатите често са много добри. Защото вместо примитивно да натрапват и пробутват конкретната стока, те всъщност представят един начин на живот и мислене, от който да ти се прииска да бъдеш част.

Рекламата на Dewar‘s е точно такъв пример. Тя ни подтиква да изберем съществуване, което да ни превърне от обикновени, с нищо незабележими създания в удовлетворени, уверени в себе си, смислени хора. Да живеем истински, пълноценно и на максимални обороти, а не просто жалко да съществуваме. Да бъдем себе си - такива, каквито искаме, не, по-скоро се нуждаем да бъдем.
Универсалността на това послание ни се внушава чрез бързата смяна на героите, местата и заниманията. Независимо дали си автомобилен състезател, или инвестиционен банкер, или музикант, или какъвто и да било друг - това е единственият смислен избор. С каквото и да се занимаваш, то трябва да е нещото, което те изгаря отвътре, не ти дава покой, нито пък избор, то трябва да е всъщност единствената ти възможност да опазиш разума си. Иначе не си струва. Това е единственият начин. Няма друг и никога не е имало!

Заснета добре, но доста познато и очаквано, рекламата е като мотивационно филмче, надъхващо и окриляващо. Тя дължи огромната част от внушението си на изключителните думи - силни и красиви - на Чарлз Буковски от стихотворението Значи искаш да бъдеш писател". Думи, които действително могат да се отнесат към всяка дейност, към всеки живот, към всеки човек.

И да се приземим накрая с реалистичното - какъвто и да изберете да бъдете, Dewar's са винаги насреща за празнуване или утеха. Наздраве!
#реклама #Чарлз #Буковски #уиски #вдъхновение #advert #advertising #ad #Charles #Bukowski #whiskey #Scotch #inspiration #dewars

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
team members who have visited this page or watched film
партньори
радио Новините СЕГА, 105.6
PR notes


печатница Ploter.BG
PR notes


Go Guide
PR notes


Социалната чайна Варна
Coffee&Gallery Cu29 Пловдив
Клуб на пътешественика София
При Мер Свиленград
Коуъркинг Хъб-а Самоков
Кино Влайкова София
Jazza Bar Стара Загора
TAM Велико Търново
ПРЕСЦЕНТЪР ЗА ПРОЕКТА НАШИЯТ ЕКИП ИЗПРАТИ ФИЛМ ОТВОРЕНИ ПОЗИЦИИ КОНТАКТ С НАС


project lead by Kinematograf Media Association
with love from Sofia, Bulgaria

site engineered by uli.space
some rights reserved © 2012-2018