РЕЖИСЬОР  
СЦЕНАРИСТ  
 ANTHONY MELTON
 DAVID SCULLION
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    Великобритания       година    2012      времетраене    14мин
жанр    Страшни Трилър       технология    Игрално кино      тема    Враждебност Магия
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
Юлиян Спасов
публикувано на 23 Ноември 2013
D on’t Move е брутален филм във всеки един смисъл на думата. Брутално добре направен, брутално кървав, брутално звучен, брутално breath taking. Това е от онези филми, които едновременно може да наречете и трилър и хорър. Феновете и на двата жанра знаят, че тези филми са редки, а още по-рядко са толкова добре направени, че наистина има моменти, в които дъхът ви и пулса ви са изцяло под контрола на киното. Тези филми за мен са постижение, защото много рядко се уцелва точно този баланс. Изисква се дълбочина в мисленето на режисьора, актьорска игра отвъд понятието „добра“, много оригинална идея за завършек, която е работа на сценариста и точна преценка на баланса действие <> очакване за действие.
 
Най-честата причина да не се хареса един такъв филм е, че краят рядко изненадва зрителя. Всъщност съдейки по броя филми с недобър край, излиза, че е доста трудно да се измисли оригинален край, който да завладее умовете на мнозинството зрители. И факт. Това е може би една от характеристиките на този жанр. Той трябва да предизвиква напрежение. Когато обаче се събере много напрежение, краят е този, които или ще го отприщи, предизвиквайки реакция у зрителя или ще го секне, предизвиквайки разочарование.
 
Не знам дали моята гледна точка е правилна, изхождайки от факта, че в останалите жанрове (без sci fi) се търси реалистична реакция в реална ситуация, докато този жанр борави на практика с имагинерна Вселена, в която тези неща са възможни.
 
От друга страна и пичовете в Don’t Move вероятно са си мислели, че магията не съществува и това е само игра. Така както и ние вероятно бихме си помислили в подобна реална ситуация. Като оставим качествата на сюжета настрана, кинематографичния стил на филма е на много високо ниво. Движението на камерата, с което се отвори филма и с много малко филмово време ни предаде много информация за това, което се е случило преди, тишината и същевременно звука на въртящата се във въздуха чаша, подсказваща, че излизаме от нормите на реалността, героите, които стоят неподвижно, кръвта... покоят на този миг в тази обстановка е смразяващ. Напрежението просто расте с всяка изминала секунда. Готово... вече има взаимодействие между киното и зрителя. Стигаме до края.
 
Перфектен! Нямам какво да кажа. Неочакван, добре обмислен, много кървав и логичен до известна степен. Така се прави кино.
#dont #move #don #t #move #anthony #melton #не #мърдай #horror #хорър #ужаси #трилър #thriller #uk #великобритания #2012 #напрежение #адреналин #древна #магия #old #magic #adrenaline #fantasy #фентъзи #съспенс #suspense

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
с подкрепата на
ИЗПРАТИ ФИЛМ ЕКИП КОИ СМЕ НИЕ? ПРЕСЦЕНТЪР СТАТИСТИКИ КОНТАКТ
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управлява от сдружение Кинематограф Медия
създаден в България
уебсайт, изграден от uli.space

някои права запазени В© 2012-2018