09.4 19:30ч
Велико Търново
РЕЖИСЬОР И АНИМАЦИЯ  
ПРОДУЦЕНТ  
 Erick Oh
 UCLA Animation Workshop
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    Южна Корея       година    2010      времетраене    9мин
жанр    Философски       технология    Анимация      тема    Конфликт Любов
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
Атанаска Чолакова
публикувано на 8 Юни 2014
О ще при първия сблъсък с Heart непосредствено ще се замислим, кое би било по-лесна задача – да визуализираме дадена идея, заложена в текста или да сведем дадена визуализирана абстракция в написано слово? Подобен тип анимации винаги остават проблематични при опит за тяхното анализиране и обяснение. Цялата метафорична натовареност на абстрактния образ предпоставя пред зрителя възможността за множество и различни интерпретации. В този смисъл единственото, което би могло да бъде изведено като идейна натовареност на самия образ е именно колаборацията му с другите образи – дейността, която се извършва между тях, контекстът, в който те са поставени.

2D анимацията на Erick Oh трансцендира всички възможни смислови наслагвания, заложени зад понятието сърце и ги представя абстрактно в контекста на търсенето и стремежа към обяснение на природата на съществуването.

В един черно-бял свят, където всичко е безлично и индивидуалното не съществува се появява сърцето, което символизира новото и живото. Сърцето е антитеза на всичко, то е единственото цветно съществуващо и като такова се явява единственото непознато такова. Така то става център за желанията, стремежът към неговото притежание започва да извежда на преден план вътрешната празнота на абстрактно представените създания, обитаващи черно-бялата пустош. Сърцето вкарва безпорядък в един безразличен свят, започва да разкрива поетапно емоции, които досега не са били налични – любов, алчност, омраза, стремеж към притежание…

В повечето си анимации Erick Oh ни представя червеният цвят като опозиция или алтернатива на сивото съществуване (Communicate, 2009; HUBO, 2009), така червеното по чисто метафоричен начин придобива смисъла на живото, натоварено с емоция съществуване, опозициониращо себе си на масовото, безсмислено и монотонно екзистиране. Така Heart по чисто абстрактен начин, изобилстващ от метафори проблематизира философската дилема за екзистенция без есенция. Същевременно решението на тази дилема се представя интерпретативно чрез сърцето като есенцията на съществуването, изкарваща на преден план деструктивната природа на човека. 
#Сърце #Heart #Ерик #О #Erick #O #Южна #Корея #South #Korea #Анимация #Animation #Късометражно #кино #Short #film #философски #philosophical #абстракция #abstraction #метафора #metaphor #

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
с подкрепата на
ИЗПРАТИ ФИЛМ ЕКИП КОИ СМЕ НИЕ? ПРЕСЦЕНТЪР СТАТИСТИКИ КОНТАКТ
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управлява от сдружение Кинематограф Медия
създаден в България
уебсайт, изграден от uli.space

някои права запазени В© 2012-2018