09.4 19:30ч
Велико Търново
налични са български субтитри
За да активирате субтитрите, след като заредите филма през PLAY бутона, в долната дясна част на видео плеъра ще видите бутон CC. Някой видео сайтове ги наричат closed captions.

Ако езикът не е български, може да трябва допълнително да ги изберете от бутона за настройки, най-често се налага с YouTube.
2013
РЕЖИСЬОР  
СЦЕНАРИСТ  
 JAIME DEZCALLAR
 JUAN JOSE AREOLLA
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    Испания       година    2013      времетраене    14мин
жанр    Трилър Философски       технология    Игрално кино      тема    Риск Страх
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
Юлиян Спасов
публикувано на 7 Октомври 2013
И ма нещо специфично и характерно само за испанското кино, което е впечатляващо и благодарение на него помня всеки испански филм, който съм гледал. Принципно помня всички, но ако някой поиска в дадена ситуация да му препоръчам филм, испанците първи ми изникват в главата. La Migala е поредното доказателство за изтънченото чувство, с което създават кино от висок клас. Семпъл филм, без излишни сцени, персонажът е един единствен. Можем да го наречем solo филм, защото някакси е по-различно усещането да гледате филм, в който няма интеракция между герои. Дали?!

Да, ако говорим само за хора. Dezcallar успешно е успял да превърне паяка в герой на историята, между чийто стопанин и него има някаква връзка, която в един момент започваме да усещаме. Кинематографията на филма е добре обмислена и качествена, с което атмосферата като цяло е хем изнервяща, хем толкова спокойна, че се създава един напрегнат дуализъм у зрителите, които ги залепва пред екрана и вече не мислят за началото или края. Те просто потъват в душевността на този човек, който е решил да се подложи на истински survivor. Защо?!

Защото идеята на филма е гениална. Представете си, че вие пускате в къщата си отровен паяк. Като оставим настрана страха, всъщност може почти веднага да умрете от него, но може и да минат месеци преди да бъдете ухапани, инцидентно или не. Това означава, че първия миг, в който всяка сутрин отваряте очите си, ще съзнавате "жив съм, окей, денят може да започне". Наглед ако това изглежда нещо, не кой знае какво, всъщност е нещо грандиозно. Поне за мен лично. Това може да ви накара да преосмислите из основи отношението към живота, защото вие започвате вече да живеете по неговия ръб и да осъзнавате с мозъка на костите си, че нищо не е предначертано и случващото се тук и сега е абсолютно непредвидимо. Вие всяка сутрин ще благодарите от сърце, че сте живи. Как?

Ами ако страдате от арахнофобия, от каквато страда и героя във филма. Въпреки че по мое мнение, дори да я нямате тази фобия, ефектът ще бъде почти същия, просто защото смъртта си е смърт, а рискът да ви докосне е еднакво плашещ за всички хора. Трябва и да се отбележи, че съм доста резервиран около сюжетите, включващи фобии, особено тези, в които фобията е фундамент на историята, защото много рядко се получава оригинален, дълбок и интересен сюжет. По-често кинаджиите се завъртат около едни клиширани схеми за изграждане на историята, които са предвидими и в крайна сметка не толкова задържащи вниманието.

Ценете живота, ако искате и той да ви цени. :)
#la #migala #thriller #live #action #2013 #трилър #игрално #кино #испания #spain #JAIME #DEZCALLAR

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
с подкрепата на
ИЗПРАТИ ФИЛМ ЕКИП КОИ СМЕ НИЕ? ПРЕСЦЕНТЪР СТАТИСТИКИ КОНТАКТ
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управлява от сдружение Кинематограф Медия
създаден в България
уебсайт, изграден от uli.space

някои права запазени В© 2012-2018