22.11 19:00ч
—офи€
–≈∆»—№ќ–  
ѕ–ќƒ”÷≈Ќ“  
 FRANÇOIS ALAUX
 LUDOVIC HOUPLAIN
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    ‘ранци€       година    2009      времетраене    16мин
жанр    ≈кспериментален       технологи€    3D анимаци€      тема    »ндивид-общество ќтчуждение
запишете се за регул€рни e-mail извести€
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



н€ма да предаваме ваши€т e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
—тефан ƒобрев
публикувано на 7 ћарт 2014
ƒ оста интересно разказана истори€. ¬сичко, ама всичко е в лога, дори млечни€т път за Ѕога! ƒори не знаех, че още съществува този десерт. Ќай-много се чуд€, дали компаниите, чиито лога вид€хме, са платили за рекламата, ко€то им прави този филм. јко е така, то значи са изкарали едни доста добри пари. Ќо не мисл€, че това е случа€т, защото напипвам едно по-дълбоко, негативно послание в ц€лата ситуаци€.

ѕърво – зоопарка. ¬сичко беше толкова изкуствено, пингвините даже издаваха звуци от играчки! » какво тр€бва да означава „животни, които н€ма да оцеле€т в естествената си среда“… т€ е естествена, там си живе€т, какво е тази криворазбрана иде€, че им помагаме, държейки ги в клетка?

¬торо – нефта. ¬сички тези компании и корпорации, фирми и производители, базират бизнеса си на петрола. “ой движи всичко. ј който го контролира, контролира пазара. ¬ случа€ природата взима контрол. » ни го връща за експлоатаци€та, за невниманието и за безхаберието.

ћоже би си втълп€вам конспирации, но всеки си знае какво вижда, всеки прави своите аналогии. ј създателите на филма са си поиграли доста да свържат толкова много лога в едно смислено нещо. ѕо дефиници€ логото представл€ва дадена компани€, корпораци€, сдружение или личност. ќсвен това, в анимаци€та те са и още нещо. “е са се внедрили в ежедневието до такава степен, че са се превърнали в сами€т св€т. «амислете се, какво би бил светът без Coca Cola (чието лого не забел€зах, поправете ме ако греша), Pepsi, Lego, Good Year или знакът за препоръчителен родителски контрол? Ќе същи€т.

»ма лога, които са ни влезнали под кожата. » това им е целта. “р€бва да са семпли, но интересни, не прекалено сложни, за да са лесни за помнене. ћоже би има н€каква златна формула за как се прави ефектно лого, но тъй като не съм графичен дизайнер, н€ма как да знам. «нам, че има и психологи€ в ц€лата работа. «нам, и че не е нормално едно дете да разпознава повечето брандове, но да не може да различи иглолистно от широколистно дърво… –адвам се, че накра€ главните герои се връщат към природата.
#лого #logo #логорама #logorama #знак #sign #McDonalds #макдоналд #animation #анимаци€ #france #франци€ #нефт #петрол #смисъл #meaning #oil #global #FRANÇOIS #ALAUX #2009 #корпораци€ #corporation #ads #advertise #реклама #експериментален #experimental

запишете се за регул€рни e-mail извести€
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



н€ма да предаваме ваши€т e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
с подкрепата на
»«ѕ–ј“» ‘»Ћћ ≈ »ѕ  ќ» —ћ≈ Ќ»≈? ѕ–≈—÷≈Ќ“Џ– —“ј“»—“» »  ќЌ“ј “
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управл€ва от сдружение  инематограф ћеди€
създаден в Ѕългари€
уебсайт, изграден от uli.space

н€кои права запазени ¬© 2012-2018