09.4 19:30ч
Велико Търново
РЕЖИСЬОР  
ПРОДУЦЕНТ  
 FRANÇOIS ALAUX
 LUDOVIC HOUPLAIN
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    Франция       година    2009      времетраене    16мин
жанр    Експериментален       технология    3D анимация      тема    Индивид-общество Отчуждение
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
Стефан Добрев
публикувано на 7 Март 2014
Д оста интересно разказана история. Всичко, ама всичко е в лога, дори млечният път за Бога! Дори не знаех, че още съществува този десерт. Най-много се чудя, дали компаниите, чиито лога видяхме, са платили за рекламата, която им прави този филм. Ако е така, то значи са изкарали едни доста добри пари. Но не мисля, че това е случаят, защото напипвам едно по-дълбоко, негативно послание в цялата ситуация.

Първо – зоопарка. Всичко беше толкова изкуствено, пингвините даже издаваха звуци от играчки! И какво трябва да означава „животни, които няма да оцелеят в естествената си среда“… тя е естествена, там си живеят, какво е тази криворазбрана идея, че им помагаме, държейки ги в клетка?

Второ – нефта. Всички тези компании и корпорации, фирми и производители, базират бизнеса си на петрола. Той движи всичко. А който го контролира, контролира пазара. В случая природата взима контрол. И ни го връща за експлоатацията, за невниманието и за безхаберието.

Може би си втълпявам конспирации, но всеки си знае какво вижда, всеки прави своите аналогии. А създателите на филма са си поиграли доста да свържат толкова много лога в едно смислено нещо. По дефиниция логото представлява дадена компания, корпорация, сдружение или личност. Освен това, в анимацията те са и още нещо. Те са се внедрили в ежедневието до такава степен, че са се превърнали в самият свят. Замислете се, какво би бил светът без Coca Cola (чието лого не забелязах, поправете ме ако греша), Pepsi, Lego, Good Year или знакът за препоръчителен родителски контрол? Не същият.

Има лога, които са ни влезнали под кожата. И това им е целта. Трябва да са семпли, но интересни, не прекалено сложни, за да са лесни за помнене. Може би има някаква златна формула за как се прави ефектно лого, но тъй като не съм графичен дизайнер, няма как да знам. Знам, че има и психология в цялата работа. Знам, и че не е нормално едно дете да разпознава повечето брандове, но да не може да различи иглолистно от широколистно дърво… Радвам се, че накрая главните герои се връщат към природата.
#лого #logo #логорама #logorama #знак #sign #McDonalds #макдоналд #animation #анимация #france #франция #нефт #петрол #смисъл #meaning #oil #global #FRANÇOIS #ALAUX #2009 #корпорация #corporation #ads #advertise #реклама #експериментален #experimental

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
с подкрепата на
ИЗПРАТИ ФИЛМ ЕКИП КОИ СМЕ НИЕ? ПРЕСЦЕНТЪР СТАТИСТИКИ КОНТАКТ
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управлява от сдружение Кинематограф Медия
създаден в България
уебсайт, изграден от uli.space

някои права запазени В© 2012-2018