27.4 18:00ч
Свиленград
РЕЖИСЬОР  
СЦЕНАРИСТ  
 SHARIFF NASR
 TERRY SASAKI
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google


Холандия     •     2009     •     5мин
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
жанр
Ужаси
технология
Игрално кино
тема
автор
Елена Рапонджиева
публикувано на 1 Януари 2014
И ма причина класическите техники да са класически – работят. Така и в този филм режисьорът Shariff Nasr е решил да ни плаши със старата изпитана техника “тишина – шок – тишина”. Обаче този метод има една уловка. Ако не го направиш като хората и не си изпипаш звуците – всичко пропада много драматично. Много по-драматично от неуспешния ти звуков ефект.
 
И така, казвайки това, ми е много приятно да отбележа, че в случая с Love Hurts нямаме подобен проблем и филмът е един много добре реализиран хорър. Първото нещо, което ми направи впечатление е кинематографията – още в отварящата сцена виждаме освободено движение на камерата, целящо да избяга от класическия подход и прекрасно композирани сцени.
 
Имайки предвид ужасното осветление (което може да мине за целенасочено, но между нас да си остане, по-скоро е от липса на стабилен бюджет), атмосферната красота на определени сцени говори за талант и добра естетика от страна на режисьора.
 
Грима на привидението също си струва да бъде отбелязан. Лесно е да купиш от куку-магазина изкуствен “мъртъв” крак. Далеч по-трудоемко е да си играеш да гримираш истиските крака на актрисата и да й рисуваш вените. Да не говорим за момента, когато я показват изцяло и очите, за които все още не съм сигурна дали са направени в пост-продукцията или са с лещи. Точки за старание!
 
Както вече споменах, друг силен плюс на филма е озвучаването. Тъй като хорър филмите от този тип работят на атмосферен принцип и атакуват първичните усещания и страхове, изключително важно е да се намери точния баланс между драматична фонова музика, тишина и ефекти. Както майка ми казва – добрият грим е този, който не се забелязва. Е, при звуковите ефекти е същото. Ако не им обърнеш внимание, защото си твърде потопен в самия филм, значи зуковия екип си е свършил добре работата,.Точно така изгледах Love Hurts – потопена и любопитна, а не умуваща над уместността на този или онзи ефект.
 
До тук с позитивите. Като един отдаден фен на хорър филмите за мен е изключително важно историята да е добре изпипана, а тази в Love Hurts ме остави в леко недоумение. Ако приемем, че привидението е на въпросната самоубила се госпожица, каква е логиката тя да атакува друга жена в същото положение?! Не е ли по-логично жертвата да бъде мъжът, който я е наранил? Въпреки, че се насладих на тръпката от филма, краят му ме остави с впечатлението, че нещо в историята беше недомислено и тя би била много по-силна ако привидението си беше подбрало по-добре кого да наказва.
#love #hurts #short #film #horror #scary #classic #demon #dead #girl #in #bathroom #heartbroken #woman #cries #goes #in #късометражен #филм #късо #кино #страшен #ужас #момиче #жена #влиза #в #тоалетна #скарала #приятеля #плаче #демон #мъртва #жена #ножици

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
team members who have visited this page or watched film
партньори
радио Новините СЕГА, 105.6
PR notes


печатница Ploter.BG
PR notes


Социалната чайна Варна
Coffee&Gallery Cu29 Пловдив
Клуб на пътешественика София
При Мер Свиленград
Коуъркинг Хъб-а Самоков
Кино Влайкова София
Jazza Bar Стара Загора
TAM Велико Търново
ПРЕСЦЕНТЪР ЗА ПРОЕКТА НАШИЯТ ЕКИП ИЗПРАТИ ФИЛМ ОТВОРЕНИ ПОЗИЦИИ КОНТАКТ С НАС


project lead by Kinematograf Media Association
with love from Sofia, Bulgaria

site engineered by uli.space
some rights reserved © 2012-2018