08.7 20:30ч
Пловдив
РЕЖИСЬОР  
СЦЕНАРИСТ  
 JOE BINDER
 JOE BINDER
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    САЩ       година    2011      времетраене    6мин
жанр    Комедия       технология    Игрално кино      тема    Човечност
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
Юлиян Спасов
публикувано на 14 Юни 2013
Т ози филм го прожектирахме на 18 Март на редовното ни LIVE издание в София. Когато го селектирахме с Калин седмица преди това, спорихме дали е достоен за прожекция. Сега като го гледам отново се сещам за този спор и се замислих за цялостната концепция „става/не става“. Това уравнение много наподобява сравнението между качествените кино заглавия на Холивуд и mainstream сериалите, които ги въртят по Fox, Fox Life, *** Comedy, Nova и т.н. Едните са филми – цели нови светове, богати на много информация, която по един или друг начин може да окаже влияние върху представите ви за някои неща или да ви вдъхнови. Дори филма да няма дълбок философски замисъл, има качествена игра в сюжета, с героите и това ни ангажира съзнанието. Масовите американски сериали пък с малки изключения като Fringe, Prison Break, House, Lost (всички го хвалят, според мен не става) имат чиста и проста цел – да държат очите отворени пред екраните, за да печелят от рекламно време. Всички те са еднотипни, ангажиращи съзнанието без да го обогатяват.
 
И сега отново правя референция към въпросния спор. Замислих се също, че късометражното кино макар да може да се обособи като независим медиен поток спрямо голямото кино, телевизията, пресата, и да му се придава малко повече дълбочина и смисъл по default, реално то също започва да се дели на качествено кино и на mainstream. Nudity Probable е гледан от 2 милиона души във Vimeo. Същевременно той не е филм, който има особен замисъл или може да ви отдели от реалността за кратко с перспектива да ви даде tip за живота ви като цяло. Но все повече такива заглавия се появяват. Защо?!
 
Ами защото се печели от това. YouTube плащат около 1.5-3 долара средно за 1к гледания на даден видеоклип, ако той премине бариерата от 10к гледания. Това означава, че 2 милиона гледания ще докарат на автора около 2 хиляди долара. Ще кажете, не е кой знае какво, но реално ако се замислите са си пари. Този филм най-вероятно струва даже по-малко. А ако гледанията се утроят? Печалбите стават сериозни. Това търсят зрителите, това правят и filmmaker-ите. За сравнение Golem е гледан от... 180 хиляди души във Vimeo.
#Nudity #Probable #JOE #BINDER #САЩ #2011 #comedy #комедия #игрално #кино #live #action

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
с подкрепата на
ИЗПРАТИ ФИЛМ ЕКИП КОИ СМЕ НИЕ? ПРЕСЦЕНТЪР СТАТИСТИКИ КОНТАКТ
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управлява от сдружение Кинематограф Медия
създаден в България
уебсайт, изграден от uli.space

някои права запазени В© 2012-2018