налични са български субтитри
За да активирате субтитрите, след като заредите филма през PLAY бутона, в долната дясна част на видео плеъра ще видите бутон CC. Някой видео сайтове ги наричат closed captions.

Ако езикът не е български, може да трябва допълнително да ги изберете от бутона за настройки, най-често се налага с YouTube.
режисьор  
 Gabriel Borgetto
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google


Германия     •     2015     •     5мин
жанр
Черен хумор, Реклама
технология
Игрално кино
тема
Конфликт
S neeze Freeze е кратка, но зрелищна, сцена, на която се сблъскват както изглежда двама представители на мафиотски кланове. Доколкото едната и другата страни са мафия на ниво, и доколко аматьори, е отделен въпрос. Снайперистът, съдейки по завидното число успешни поръчки, пък е професионалист, друг е въпросът, че понякога и на най-добрите се случват простотии.

В стил доста напомнящ този на Гай Ричи, не само заради мощно изразените си slow motion похвати, но и динамиката на монтажа + натрапчиво запомнящите се персонажи със силно присъствие, германецът Gabriel Borgetto ни поднася виртуозен, изпипан по холивудски филм, който е събрал очите на всички на фестивала в Кан, за да спечели наградата за „Млад режисьор“. Разсмива, напряга, здраво хваща вниманието, а отношението към детайлите е на много високо ниво.

Няма как да не обърнем внимание, че този кинематографичен успех гордо е уловен от Ursapharm Arzneimittel GmbH, които стават спонсори на филма, за да рекламират продукта си против котешка алергия (брандирана версия). След големите си успехи в сектора на късото кино през миналото десетилетие, като че ли този подход за финансиране и разпространение малко поутихна. Може би защото рекламодателите все още са прекалено заети с нарастващото рекламно портфолио на социалните мрежи, а и защото сякаш влиянието на телевизията спря тренда си към намаляване. "Sneeze Freeze" е ударно заглавие, което напомня отново колко успешно може да си партнират корпорациите с късометражните филми, а също и опровергава честата теза на противниците на рекламното позициониране, че спонсорството води до компромиси в сюжета.

Внушението, че снайперистите имат нужда от противоалергични медикаменти, е твърде оригинално, за да кажем, че рекламният дъх" може да убие удоволствието от филма.
автор
Юлиян Спасов
на 13 Ноември 2017
#Russians, #Asians, #Explosions #& #Cats #funny #allergy #meeting #hostage #money #mafia, руснаци, #азиатци, #взривове, #котки, #мафия, #среща, #заложник, #алергия, #смешно, #комедия

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
team members who have visited this page or watched film
ПРЕСЦЕНТЪР ЗА ПРОЕКТА НАШИЯТ ЕКИП ИЗПРАТИ ФИЛМ ОТВОРЕНИ ПОЗИЦИИ КОНТАКТ С НАС


project lead by Kinematograf Media Foundation
with love from Sofia, Bulgaria

site engineered by uli.space
some rights reserved © 2012-2017