somewhere on the road with no beggining and no end
Юлиян Спасов
основател
Bulgaria
Danny Madden
Важно е да продължаваме да излизаме от установените граници на разказа. Ще бъде сбъдната мечта, ако е възможно експерименталното кино да влезе в мащабния свят на блокбъстърите. Филми като първата част на Матрицата са истинска иновация, силно послание и адски забавно преживяване. Само ако Холивуд ни предоставяше повече от тези оригинални филми (изключвайки продълженията на филма)...
published by Yulian Spasov on 01/04/2015 in  interviews
Вилма Карталска
Има нещо, на което като човек на изкуството много държа, творецът трябва да бъде будител, а не самозабравил се псевдоартист, откъснат от народа, нравите и битието му във високата си кула. Това много ми прилича на Дафи Дък, който се пече във фурната и се полива със собствен сос в тавата, но пък пее с пълно гърло, защото не осъзнава какво му се случва. Нашата нелека задача днес е да предадем важните идеи и идеали на един обезверен народ, но на неговия език, за да ни разбере, да ни повярва и да тръгне след нас, това не става с арт-изцепки (празните киносалони го доказват), защото хората не се идентифицират с тях.
published by Yulian Spasov on 06/11/2014 in  interviews
Яна Титова
Много ми хареса да режисирам! Толкова е вълнуващо ти да създаваш историята и да я композираш! Като дойде времето аз да застана пред камерата направо не ми се искаше, толкова ми беше приятно зад нея! Но когато съм ангажирана към проект само като актриса мисля си за моите неща, сцените които предстоят и момента на стъпването на снимачната площадка е много специален за мен! Спомням си всичките ми първи сцени от филмите в които съм снимала! Страхотен адреналин!
published by Yulian Spasov on 13/05/2014 in  interviews
Борис Байков
За колкото и тежък сюжет да става дума на мен винаги ще ми е по-интересно да го направя по-скоро „зрителски“, отколкото „авторски“, в този смисъл, в който зрителското е всичко от Холивуд през 70те (Скорсезе, Де Палма, Копола, Фридкин, Пакула) до Содербърг, Иньяриту, Полански и Сам Мендес. Авторското пък е там където са Апичатпонг, Сокуров и Бела Тар. Колкото и да живея в Русия, Тарковски и адептите му така и не можах да ги заобичам. За мен „Дзифт“ и „Източни пиеси“ си остават най-добрите български филми за последните х години.
published by Yulian Spasov on 16/04/2014 in  interviews
Антон Коломеец
Киното е единственият възможен за мен език, чрез който общувам с останалия свят. В мен се случва толкова много, чувствам неща, които не могат да бъдат предадени чрез думи. Всичко това мога да споделя чрез езика на киното. Ние можем да общуваме, да говорим, да пием по нещо, дори можем да правим любов, да започнем връзка. Но вие така или иначе няма да ме познавате. Ако гледарте филма ми, ще можете да ме разберете много по-добре, отколкото ако лежим без дрехи и се целуваме.
published by Yulian Spasov on 19/03/2014 in  interviews
Нешка Караджинска
Деян Енев за мен е магнетичен автор - задълбочен и чувствителен, но някак неуловим, трябва да се настроиш по определен начин, за да затрептиш на неговите честоти. Тогава става магия и започваш да разбираш необикновени неща. Когато прочетох Заложна къща - разказ не по-дълъг от страница и 10-тина реда - бях разтърсена... Ако сте чели разказа, вероятно знаете колко голяма и на практика неразрешима е загатката - какво всъщност се е случило с двамата герои. Този въпрос не ме оставяше на мира.
published by Yulian Spasov on 14/12/2013 in  interviews
Андрей Волкашин & Петър Вълчев
В България и на полуострова на който се намираме, има изобилие от вдъхновение за всеки един жанр, та дори историите, които могат да се синтезират, биха били изградени не от един жанр, а от няколко. Дотук с въведението... Българските автори кинематографисти имат един основен проблем и той е, че искат техните драми да са чужди, да са направени по чужд модел, като на колегите им от западна и северна Европа...
published by Yulian Spasov on 20/09/2013 in  interviews
Борислав Карамелски
Мисля, че духовното е във всички нас, без значение дали сме в Индия или в България, просто там хората се раждат с избор от стотици различни вярвания, а тук в повечето случаи сме кръщавани 1 година след раждането без да ни питат. Голяма част от хората в Индия нямат почти нищо материално, но винаги са с усмивка на лицата. Тук много хора имат повече от колкото им трябва, но въпреки това са нещастни...
published by Yulian Spasov on 19/08/2013 in  interviews
Стоян Янков
Представи си да построиш например една улица с всичките ѝ детайли. И във всеки „фрейм“ трябва да преместиш толкова прецизно всеки един предмет, че движението да изглежда натурално. Като включим движение на камерата, осветление и промяната емоциите на героите, става гигантско... При една по-сериозна продукция – може би след като всичко е построено и организирано е нормално на края на деня да имаш да кажем около 2 секунди готов материал.
published by Yulian Spasov on 18/07/2013 in  interviews
◄       1      2       ►
ПРЕСЦЕНТЪР ЗА ПРОЕКТА НАШИЯТ ЕКИП ИЗПРАТИ ФИЛМ ОТВОРЕНИ ПОЗИЦИИ КОНТАКТ С НАС


project lead by Kinematograf Media Foundation
with love from Sofia, Bulgaria

site engineered by uli.space
some rights reserved © 2012-2017