19.9 19:19ч
—офи€
–≈∆»—№ќ–  
ѕ–ќƒ”÷≈Ќ“  
—÷≈Ќј–»—“  
 MARLON TORRES
 AMY NG
 MARLON TORRES
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    —јў       година    2009      времетраене    29мин
жанр    ƒрама       технологи€    »грално кино      тема     онфликт „овечност
запишете се за регул€рни e-mail извести€
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



н€ма да предаваме ваши€т e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
јтанаска „олакова
публикувано на 4 јприл 2014
ƒ ействието на The Bridge се развива в кра€ на ¬тората световна война, когато ’итлер вече е мъртъв. ѕоследователно началото на филма започва като едно своеобразно приключение, от страна на зрител€ очаквани€та са, че всичко ще продължи в тази насока…

„исто интерпретативно, мисл€ че сюжетната лини€ може да се обособи в две коренно диференциращи се действи€. ќт една страна, изначално се вплитаме в сюжет, развиващ се в кра€ на войната, в който са ни представени основните персонажи, както и м€стото им в света – м€сто, действие, персонажи, цел – външната страна на това, което ни се €в€ва. ќт друга страна обаче, ни е представен вътрешни€т конфликт и противоречи€та на главни€ персонаж Henry, визуализирани чрез спомена, алтернативата на определени моменти във въображението, както и сън€т, вплитащ се в грубата и неизбежна реалност.

¬дъхновението при написването на сценари€ Marlon Torres получава още в детството си, когато истори€та му е разказана от негов роднина. Ќеслучайно той посочва, че тази „призрачна истори€” остав€ траен отпечатък през цели€ му живот.

The Bridge символизира именно този преход, който проницателно обхваща човешката екзистенци€ в нейната преходност от едно състо€ние в друго. ѕреходът от едини€ край към други€, с набл€гане на „към” – трансформаци€та на сън€ в реалността, на въображението и спомена към действителността. ѕребиваването върху моста като основен топос бележи именно тази гранична ситуаци€, в ко€то попада основни€т персонаж, действието не случайно е поставено по време на война, което засилва и ефекта на вътрешни€ конфликт. ќбразите от миналото, от насто€щето, както и проекциите към бъдещето се сливат в една имагинерна ситуаци€, намерила сво€ апогей на това м€сто.

ƒистанцирайки се от символичното интерпретиране и насочвайки се към чисто външното представ€не на персонажите, то всеки един от т€х заема ключова рол€.  ато се започне от забавно-агресивни€ и типичен образ на американски войник – James, през непрестанно чет€щи€т ќдисей Mitchell до добродушни€ и справедлив медик Henry.

„исто тематично The Bridge проблематизира и ни въвлича в контекста на преходността, основните идеи са предадени двустранно – очакването, споменът, надеждата, а дори и смъртта се визуализират чрез диалектически сблъсък с алтернативите им. ¬ този смисъл The Bridge не ни дава отговори, а само постав€ нови въпроси, които на сво€ страна н€мат едностранен отговор. ’ирам ƒжонсън посочва, че „ѕървата жертва на войната е винаги истината”, така може да мислим и случващото се във филма на Marlon Torres, но откъм чисто човешките му и личностни измерени€. ¬ойната винаги се извършва на два фронта – външен и вътрешен, а същината, ко€то цели да изведе The Bridge, се корени именно в това противоречие.
#ћостът #The #Bridge #ћарлон #“орес #Marlon #Torres #—јў #USA #ƒрама #Drama #¬тора #—ветовна #война #World #War #II #¬ойна #War # ъсометражно #кино #Short #film #¬оенен #филм #War #movie

запишете се за регул€рни e-mail извести€
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



н€ма да предаваме ваши€т e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
с подкрепата на
»«ѕ–ј“» ‘»Ћћ ≈ »ѕ  ќ» —ћ≈ Ќ»≈? ѕ–≈—÷≈Ќ“Џ– —“ј“»—“» »  ќЌ“ј “
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управл€ва от сдружение  инематограф ћеди€
създаден в Ѕългари€
уебсайт, изграден от uli.space

н€кои права запазени ¬© 2012-2018