02.8 19:30ч
София
РЕЖИСЬОР  
 PHILIPPE GAMER
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google


Франция     •     2011     •     4мин
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
жанр
Епичен, Реклама
технология
3D анимация
теми
Други реалности, Конфликт
автор
Юлиян Спасов
публикувано на 11 Юни 2013
А нимациите стават все повече и все по-добри, както неведнъж съм констатирал и за разлика от пълнометражното кино, където анимациите са обикновено за деца, то в късометражното са за всеки. Тази определено затвърждава тезата ми. Ще ви посоча нещо интересно, което е чиста рекламна психология. Филмът е с 4 chicks (яки мацки), които еба*ат майката на полицията. Това е първата подсъзнателна инжекция, която Nissan осъществяват – навлизат в психиката на всички онези хора, недоволни от правителството, от политическата обстановка и изобщо бунтарите, а дори и тези, способни на криминални действия.

Втората подсъзнателна инжекция е към този тип жени, каквито са 4те героини във филма. Дори яките жени много често си имат свои притеснения и комплекси, а един такъв филм е способен да им вмени, че чрез тази марка те ще се самоопределят като яки мацки, независимо дали са или искат да са такива.

Третата инжекция е самата анимация – тя е свръх епична, подобие на компютърна игра. Такива игри (NFS например) играт много деца, тийнейджъри, а нерядко и големи хора. Особено сред подрастващите тази анимация придобива голяма популярност и Nissan тънко остава в съзнанието им като избор за добра кола.

Има и четвърта инжекция... хаха станаха много, но са факт. Целият филм се оказва една игра, която играят 4 възрастни дами. Специално в Европа възрастните хора с пари са много. Нормално за всеки възрастен, те изпитват носталгия към младите си години, липсва им жизнеността и красотата, която са притежавали. И изведнъж целият този филм се разиграва от такива като тях, което ги впечатлява и оставя следа – Nissan.

Това е новата рекламна ера. Харесва ми!
#the #chase #PHILIPPE #GAMER #2011 #3d #animation #branded #action #екшън #брандиран #анимация #франция #france

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
партньори
радио Новините СЕГА, 105.6
PR notes


печатница Ploter.BG
PR notes


Go Guide
PR notes


Plovdiv Time
PR notes


Неконформистка Алтернатива
PR notes


9 ФЕГ
PR notes


Dream Team Events
PR notes


Под Моста
PR notes


Социалната чайна Варна
Coffee&Gallery Cu29 Пловдив
Клуб на пътешественика София
При Мер Свиленград
Коуъркинг Хъб-а Самоков
Кино Влайкова София
Абордаж София
Беглика фестивал Родопи
Jazza Bar Стара Загора
TAM Велико Търново
Stage Bar Благоевград
ИЗПРАТИ ФИЛМ ЕКИП НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НАС ПРЕСЦЕНТЪР КОНТАКТ
English

проекта се управлява от сдружение Кинематограф Медия
създаден в България
уебсайт, изграден от uli.space

някои права запазени © 2012-2018