16.2 19:00ч
Самоков
РЕЖИСЬОР  
 PHILIPPE GAMER
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    Франция       година    2011      времетраене    4мин
жанр    Епичен Реклама       технология    3D анимация      тема    Други реалности Конфликт
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
Юлиян Спасов
публикувано на 11 Юни 2013
А нимациите стават все повече и все по-добри, както неведнъж съм констатирал и за разлика от пълнометражното кино, където анимациите са обикновено за деца, то в късометражното са за всеки. Тази определено затвърждава тезата ми. Ще ви посоча нещо интересно, което е чиста рекламна психология. Филмът е с 4 chicks (яки мацки), които еба*ат майката на полицията. Това е първата подсъзнателна инжекция, която Nissan осъществяват – навлизат в психиката на всички онези хора, недоволни от правителството, от политическата обстановка и изобщо бунтарите, а дори и тези, способни на криминални действия.

Втората подсъзнателна инжекция е към този тип жени, каквито са 4те героини във филма. Дори яките жени много често си имат свои притеснения и комплекси, а един такъв филм е способен да им вмени, че чрез тази марка те ще се самоопределят като яки мацки, независимо дали са или искат да са такива.

Третата инжекция е самата анимация – тя е свръх епична, подобие на компютърна игра. Такива игри (NFS например) играт много деца, тийнейджъри, а нерядко и големи хора. Особено сред подрастващите тази анимация придобива голяма популярност и Nissan тънко остава в съзнанието им като избор за добра кола.

Има и четвърта инжекция... хаха станаха много, но са факт. Целият филм се оказва една игра, която играят 4 възрастни дами. Специално в Европа възрастните хора с пари са много. Нормално за всеки възрастен, те изпитват носталгия към младите си години, липсва им жизнеността и красотата, която са притежавали. И изведнъж целият този филм се разиграва от такива като тях, което ги впечатлява и оставя следа – Nissan.

Това е новата рекламна ера. Харесва ми!
#the #chase #PHILIPPE #GAMER #2011 #3d #animation #branded #action #екшън #брандиран #анимация #франция #france

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
партньори
e-svilengrad.com
PR notes


TV Darts
PR notes


р. Велико Търново 98FM
PR notes


Actualno.com
PR notes


Под Mоста
PR notes


Plovdiv Time
PR notes


Go Guide
PR notes


радио Новините СЕГА, 105.6
PR notes


Zoya
PR notes


Stenata
PR notes


Time Heroes
PR notes


No Blink
PR notes


CinePromo
PR notes


Dream Team Events
PR notes


Неконформистка Алтернатива
PR notes


печатница Ploter.BG
PR notes


Социалната чайна Варна
Coffee&Gallery Cu29 Пловдив
Клуб на пътешественика София
При Мер Свиленград
Коуъркинг Хъб-а Самоков
Кино Влайкова София
Абордаж София
Беглика фестивал Беглика Фест
TAM club Велико Търново
Stage Bar Благоевград
Къщата на Архитекта Стара Загора
Лятно кино в квартала Варна
Капана фест Пловдив
ИЗПРАТИ ФИЛМ ЕКИП НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НАС ПРЕСЦЕНТЪР КОНТАКТ
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управлява от сдружение Кинематограф Медия
създаден в България
уебсайт, изграден от uli.space

някои права запазени В© 2012-2018