29.6 21:00ч
ƒолна ћалина
режисьор  
продуцент  
сценарист  
 Paul Trillo
 Jason Smith
 Paul Trillo
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    —јў       година    2016      времетраене    7мин
жанр    ƒрама       технологи€    »грално кино      тема    —трах —ъзнание
запишете се за регул€рни e-mail извести€
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



н€ма да предаваме ваши€т e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
Ѕор€на “одорова
публикувано на 30 Ќоември 2017
¬ торник е. “ери става от леглото. ¬ижда се купчина дрехи, въргал€щи се по пода. „ува се часовник. “ери има to-do-list за вторника си. “ревожността има to-do-list за “ери.

The Irrational Fear of Nothing на Paul Trillo всъщност е реклама. ‘илмът е част от кампани€та на Olympus Point of View Series. ¬ не€ компани€та избира талантливи режисьори, които да използват нейната OM-D камера и да заснемат късометражни филми.  Ќо като вс€ка истински добра реклама, и тази излиза далеч извън границите на промотиране на определен продукт. “€ е на първо м€сто социално ангажирано изкуство.

‘илмът е заснет под специфичен ъгъл, който предизвиква у зрител€ чувство на парано€. “ази перспектива, напомн€ща екран на видео игра, е постигната чрез прикреп€не на камерата към гърба на актьора – така можем да си об€сним и непрестанното трептене на картината. јудио ефектите също не са за подцен€ване – в поток на съзнанието върв€т обсебващите мисли на геро€ на подход€що ужас€ваща музика.

снимка от снимачни€ процес

ј такъв поток на съзнанието може да подлуди и най-нормални€ човек на света. ќбикновени€т делник се превръща в плашеща, непоносима реалност. Ќасто€щето е просто храна за страха.

¬ главата на “ери се раждат въпрос след въпрос и всеки е изпълнен с подозрение.

ƒа, генерализираната тревожност е болест. ƒа, с не€ е трудно да се живее. » да, по-добре е да бъдем спокойни пред това да бъде тревожни. »скам обаче да промен€ перспективата за момент. ƒа сложа камерата на гърба на актьора, тъй да се каже. » да € насоча отново към н€кои от мислите на “ери:
„„уд€ се каква видео игра играе. „уд€ се дали € играе вкъщи или само в метрото... за да убива време.”
„ огато сто€ н€къде достатъчно дълго, мисл€ за всички хора, които са сто€ли на това м€сто.”

„»ма ли смисъл да се върнеш назад във времето, ако не можеш да промениш нищо?”

“е показват, че “ери има сенсибилност към света. “ой го вижда, усеща и прежив€ва. “върде често го прежив€ва със страх, но може ли наистина да бъде винен? ћожем ли да виним „овека за това, че изпитва страх, осъзнавайки преходното си присъствие на това хаотично м€сто, наречено «ем€? »ли за това, че забел€зва детайли в света около себе си, които повече хора игнорират? »ли да го виним за това, че се страхува от хода на времето, че иска да го промени и да се върне в миналото?

¬ кра€ на ден€ “ери прекрат€ва вътрешните си битки и приема преходността на времето. » разбира, че ц€л ден е било ср€да.
#madness #лудост #paranoia #парано€ #doubt #съмнение #time #време #philosophy #философи€ #обсебващи #мисли #

запишете се за регул€рни e-mail извести€
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



н€ма да предаваме ваши€т e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
с подкрепата на
»«ѕ–ј“» ‘»Ћћ ≈ »ѕ Ќј”„≈“≈ ѕќ¬≈„≈ «ј Ќј— ѕ–≈—÷≈Ќ“Џ–  ќЌ“ј “
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управл€ва от сдружение  инематограф ћеди€
създаден в Ѕългари€
уебсайт, изграден от uli.space

н€кои права запазени ¬© 2012-2018