09.4 19:30ч
Велико Търново
РЕЖИСЬОР  
ПРОДУЦЕНТ  
 TIM HAMILTON
 AVION FILMS
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    САЩ       година    2001      времетраене    12мин
жанр    Сатира       технология    Игрално кино      тема   
запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
Юлиян Спасов
публикувано на 11 Юни 2013
T ruth in Advertising е един от първите user made филми в интернет от далечната 2001, но както с много други филми се случва, той е актуален и до днес. Естетически носи чара на старото поколение, което е виждало същите неща, които и днес ние си мислим, че откриваме.
 
Не съм много сигурен дали Tim Hamilton е направил този филм с идеята да бъде смешен. Гледах го с няколко души и някои много се смяха, докато на мен ми казваше нещо друго. Този филм е разделен на няколко глави и всяка една ситуационно е абсурдна, защото в днешния свят надали някъде това може да се случи. В реалния свят всички са учтиви, изпъват се като дъски за сърф, като влезе шефа, мислено се заравят в дъното на ада, но това го казват само на трети лица „зад гърба“ на въпросните им антипатични колеги. Да не говорим за шефовете, които ако можеха да проникнат в главите сигурно на всичките си подчинени, трябваше да ги уволнят... Всичко това прави този филм различен и определено отвъд хумора. Този филм е неправилен психологически, защото героите в него имат променена структура на мислене, сравнени с героите в реалния живот. Няма го филтъра, които сме изградили всички особено работещите в корпоративните среди и затова те споделят вътрешния си мисловен монолог, които пък е логичен и всеки зрител може да прави аналогии със себе си.
 
Това от своя страна дава възможност зрителя да проникне в съзнанието на тези хора, защото то е извадено напрактика наяве. Секс, цинизъм, грубиянщина... Ще кажете, че това не е единственото, което си мислят хората. Сигурно е така, но Фройд нямаше да бъде гений ако не беше прозрял първоизточниците на всичко, което може един човек да измисли. Да не говорим, че рекламната индустрия не е като останалите индустрии. Тя е мръсна и гадна индустрия, защото целта и е да бръкне колкото се може по-надълбоко в съзнанието на хората. В заключение ще кажа, че този филм е един от малкото, които са се превърнали в институция, просто защото е единствен по рода си.
#truth #in #advertising #usa #tim #hamilton #2001 #satire #live #action #игрално #кино #сатира

запишете се за регулярни e-mail известия
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



няма да предаваме вашият e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
с подкрепата на
ИЗПРАТИ ФИЛМ ЕКИП КОИ СМЕ НИЕ? ПРЕСЦЕНТЪР СТАТИСТИКИ КОНТАКТ
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управлява от сдружение Кинематограф Медия
създаден в България
уебсайт, изграден от uli.space

някои права запазени В© 2012-2018