10.12 20:00ч
Ѕлагоевград
–≈∆»—№ќ–  
ѕ–ќƒ”÷≈Ќ“  
 TIM HAMILTON
 AVION FILMS
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google
look for this name on


the feed the siteCO Google

държава    —јў       година    2001      времетраене    12мин
жанр    —атира       технологи€    »грално кино      тема   
запишете се за регул€рни e-mail извести€
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



н€ма да предаваме ваши€т e-mail на трети страни



ревю
име
e-mail



автор
ёли€н —пасов
публикувано на 11 ёни 2013
T ruth in Advertising е един от първите user made филми в интернет от далечната 2001, но както с много други филми се случва, той е актуален и до днес. ≈стетически носи чара на старото поколение, което е виждало същите неща, които и днес ние си мислим, че откриваме.
 
Ќе съм много сигурен дали Tim Hamilton е направил този филм с иде€та да бъде смешен. √ледах го с н€колко души и н€кои много се см€ха, докато на мен ми казваше нещо друго. “ози филм е разделен на н€колко глави и вс€ка една ситуационно е абсурдна, защото в днешни€ св€т надали н€къде това може да се случи. ¬ реални€ св€т всички са учтиви, изпъват се като дъски за сърф, като влезе шефа, мислено се зарав€т в дъното на ада, но това го казват само на трети лица „зад гърба“ на въпросните им антипатични колеги. ƒа не говорим за шефовете, които ако можеха да проникнат в главите сигурно на всичките си подчинени, тр€бваше да ги уволн€т... ¬сичко това прави този филм различен и определено отвъд хумора. “ози филм е неправилен психологически, защото героите в него имат променена структура на мислене, сравнени с героите в реални€ живот. Ќ€ма го филтъра, които сме изградили всички особено работещите в корпоративните среди и затова те сподел€т вътрешни€ си мисловен монолог, които пък е логичен и всеки зрител може да прави аналогии със себе си.
 
“ова от сво€ страна дава възможност зрител€ да проникне в съзнанието на тези хора, защото то е извадено напрактика на€ве. —екс, цинизъм, груби€нщина... ўе кажете, че това не е единственото, което си мисл€т хората. —игурно е така, но ‘ройд н€маше да бъде гений ако не беше прозр€л първоизточниците на всичко, което може един човек да измисли. ƒа не говорим, че рекламната индустри€ не е като останалите индустрии. “€ е мръсна и гадна индустри€, защото целта и е да бръкне колкото се може по-надълбоко в съзнанието на хората. ¬ заключение ще кажа, че този филм е един от малкото, които са се превърнали в институци€, просто защото е единствен по рода си.
#truth #in #advertising #usa #tim #hamilton #2001 #satire #live #action #игрално #кино #сатира

запишете се за регул€рни e-mail извести€
с най-доброто от късометражното кино за гледане безплатно


име
e-mail



н€ма да предаваме ваши€т e-mail на трети страни
система за дискусии от Disqus
с подкрепата на
»«ѕ–ј“» ‘»Ћћ ≈ »ѕ  ќ» —ћ≈ Ќ»≈? ѕ–≈—÷≈Ќ“Џ– —“ј“»—“» »  ќЌ“ј “
Český     English     Deutsch     Italiana     Slovenský


проектът се управл€ва от сдружение  инематограф ћеди€
създаден в Ѕългари€
уебсайт, изграден от uli.space

н€кои права запазени ¬© 2012-2018